MAKLUMAN UNTUK SEMUA

blog ini akan di ubahsuai sepenuhnya secara berperingkat-peringkat. Terima Kasih

04 February, 2009

PROMOSI HEBAT....

Produk sama dgn RM-Saver....sekarang dikenali dengan STR 2020.

Bahan untuk menjimatkan petrol @ diesel paling efektif masa kini. Produk tempatan yang dikilangkan di Jerantut, Pahang ini diperbuat daripada 70% bahan dari kelapa sawit dan selebihnya adalah dari formula STR.

Bahan ini tidak akan mendatangkan kemudaratan kepada enjin anda dan dijamin liabiliti produk sebanyak RM 2.5 juta. Malah ianya akan memanjangkan usia enjin anda, mengurangkan kos baikpulih dan yang paling penting menjimatkan minyak anda sehingga 45%.

Produk ini telah melalui peringkat R&D selama 13 tahun dan lulus berbagai ujian termasuk dari sirim, singapore NOVO, India ITALab Korea PIS dan banyak negara lagi termasuk China, Indonesia, Thailand, Hong Kong, Australia, New Zealand dan banyak lagi. Diiktiraf oleh TUV Cert ISO 9001:200. Terbaru lulus ujian dengan EURO 4 (2005) for any vehicle - 98/69/EC (& 2002/80/EC) yang mengesahkan bahan ini selamat untuk semua jenis kenderaan bermotor.

Dengan hanya RM 15.90 sebotol (150ml) semua orang mampu menggunakannya.
PROMOSI HEBAT - RM 30 untuk 2 botol automatik menjadi ahli. kelebihan menjadi ahli, selain dapat berjimat, anda juga dapat menjana pendapatan lumayan.

Anda pasti akan teruja setelah menggunakan STR2020 kami pada kenderaan anda. Hanya anda yang menggunakan produk ini sahaja boleh merasai dan menceritakan kehebatan produk dan prestasi serta kelancaran kenderaan anda.


CUBALAH SEKARANG hubungi Ahmad (013-9232421)

0 Comments:

blogger templates | Make Money Online